En hektisk höst

Det är mycket nu, mycket roligt!

Blir inte så ofta uppdateringar om roliga saker här inte utan ni får mest hörs om mitt liv och mina pluggstunder.
Men det är så det är i vårt liv här upp i Umeå nu. Det är mycket skola men det är så vi vill ha det.

Jag älskar mitt liv för tillfället och denna veckan (även om den precis började) känns riktigt bra. Jag känner mig motiverad till det mesta vilket är en bra förutsättning för att studierna ska gå bra.
Jag ser framemot det som komma skall, då menar jag mest nästa tenta och högskoleprovet på lördag.

Vet inte riktigt hur jag ska uttrycka mig men allt känns så härligt i mitt huvud så mer kanske jag inte behöver säga?

Nu ska jag återigen sätta mig med böckerna, det blir först plugg på nervsystem och hormoner innan jag går i gång på högskoleprovsplugg.
Med andra ord, jag har att göra hela kvällen!

Var i stan också i dag och fixade en sak som gör att jag snart får ännu mer att plugga på, men det gör ingenting. Som belöning till mig själv gick jag till ett kondotori här som är ett liknande företag som Duvanders. De har fått samma priser och så vidare. Väl där köpte jag med mig ett bröd hem som jag nu har fikat på.
Jag hade glömt att riktigt bröd kunde smaka så bra.

Ha  det bra :)


Att fika med varm choklad och goda mackor är inte helt fel, det behövs när man ska få in mycket information i huvudet.

Kommentarer
Postat av: svägerskan J

Åh dina mackor er underbart goda ut! Jag ska minsann härma dig på torsdag med mackor o varm chokladmjölk! Mums vad gott och mysigt! perfekt i plugget! :)



Är så härligt att du gillar skolan o alla kurserna! All din pluggenergi smittar verkligen av sig på mig! Tack!!!

2009-10-20 @ 20:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0