Dåliga resultat.

Jag skulle aldrig ha åkt i från skolan idag. Så länge jag var kvar i skolan gick allt bra, föreläsning gick bra och förstod nog det jag bör veta tror jag.
När jag efter en långs väntan kom jag in på bussen. Nu är jag hemma och allt känns mer eller mindra tungt.

Det började helt ok då jag gjorde klart dagens repition av föreläsningen, men sen när jag skulle ta tag i högskoleprovsplugger gick det inget vidare.

För det känns helt ok medan jag gör testerna men sen när jag jämför mina svar med facit ser det inte alls bra ut. Matten som innan har gått bra finns inte där längre, det är precis som om min hjärna inte vill ta emot siffror och sånt blaj.
Nu är jag inte på hugget och bara för att man inte vill plugga så ser man allt annat som bör göras. (städa,diska bädda, ja ni vet) Men det vill jag inte det heller.

Men jag får väl skärpa mig, för plugga det måste jag bara fortsätta med om provet på lördag ska klara sig bättre än förra året.

Om jag börjar om från början nu kanske det går bättre?
Ja det tror jag bestämt, nu fortsätter jag, efter lite fika kanske?
Jag fika får det bli!

TOTALT MENINGSLÖST INLÄGG FÖR ER! Men sjukt bra för mig för nu är jag på hugget igen

Ha det bra.

Kommentarer
Postat av: L

Lycka till L! Vad fick du förra året? Hoppas att R har berättat vad jag fick :-)

2009-10-21 @ 17:06:33
URL: http://islandlife.blogg.se/
Postat av: Anonym

kämpa på Lotta! Du är jätteduktig, det vet jag! kram may

2009-10-21 @ 18:33:28
Postat av: Anonym

kämpa på Lotta! Du är jätteduktig, det vet jag! kram may

2009-10-21 @ 18:34:14
Postat av: Bobby

Va fick du förra året?

2009-10-21 @ 20:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0