Världens bästa pojkvän!

Ikväll och resten av min dag har varit tung jag har känt mig halvsjuk och tänk negativt. Jag hatar när jag gör sådant.

Det som då är bra är att jag har världens bästa pojkvän, han och jag kommer nu avsluta kvällen tillsammans genom att titta på en komedi och bara mysa.
Det är han som får mig att känna att jag inte måste vara klar med alla skolgrejjer inför imorgon för det är trots allt bara jag själv som har satt upp de målen. Det är han som mår mig att känna mig avslappnad fast jag kanske är hyperstressad, jag hade iaf varit det utan honom.

Det är tackvare honom som jag vet att min dag imorgon kommer bli den bästa av alla mina födelsedagar och jag ser redan framemot att vi ska ut och äta imorgonkväll.

Jag är lyckligt lottad som har honom och jag är så tacksam för att jag får ha honom hemma på min födelsedag imorgon. Förra året var han som de flesta vet i Australien på min födelsedag och det jag gjorde var att jag grät och pluggade på Fn rollspel, ingen höjdar dag även om FNrollspelet var roligt.

Nej nu ska jag släppa allt jag egentligen känner att jag måste göra för jag tänker njuta av de sista timmarna som jag är 18 på.

Är det någon som förstår var detta året tog vägen förresten? För ett år sedan fyllde jag 18 och det har hänt hur mycket som helst under det gågna året även om det känns som om det vore igår då jag vaknade upp där hemma i Saras säng och fick havregrynsgröt till frukost.

Imorgon kommer jag njuta av att vakna upp brevid den jag älskar på min födelsedag. ( Nu lät det som om jag inte gillar Sara och det är inte sant för jag tycker JÄTTEmycket om henne! Bara så att ni vet)

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh födelsedag imorgon? :) Kul.



Julmust är smarrigt.

2009-11-04 @ 21:10:44
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Lina

Grattis på din födelsedag! Gör nåt kul

2009-11-05 @ 12:00:10
URL: http://islandlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0