Underbart!

Det är helt fantastiskt att ha en blogg ibland.
Fantastiskt att ni där hemma och alla andra kan följa mig här uppe och allt med skolan. Inte för att jag trodde att någon skulle bry sig, men det gör ni ju, annars hade inte statistiken min varit lika stabil.

Det är underbart att få komma in på bloggen och upptäcka att en gammal vän har varit här genom att lämna en fin kommentar, jag blir så glad då.

Ibland undrar jag dock varför ni är här för ibland känns det som om jag bara maler på om plugget men jag antar att ni gillar det också.
Jag är tacksam för att ni läser och bryr er.

Vill passa på att säga att jag längtar hem till Skåne nu medan jag ändå tjatar på.

En sista sak bara, är det något ni vill att jag ska berätta mer om eller ni undrar över angående Norrlandslivet så bara säg till så kan jag försöka svara ;)

Bjuder på två gamla student bilder, den första på mig med alla blommor etc. och den andra på min söta lillasyster som förövrigt ringde till mig i går. Hon sa att hon saknade mig och jag fick hemlängtan, positiv hemlängtan.



Kommentarer
Postat av: Jenny

det låter verkligen underbart det man får veta genom din härliga blogg :) skitskoj att läsa! speciellt som min pojkvän förmodligen kommer läsa i umeå, och jag också funderar på att välja polishögskolan där (när och om jag kommer in :P), rekommenderar du norrlandslivet? är människorna trevliga? förtillfället pluggar jag en JÖKEN, en juridisk översiktskurs på 15p, tenta 14 januari. sen börjar polistesterna i vår! :) saknar ditt glada ansikte! kraaaaaaam

2009-11-23 @ 18:25:37
URL: http://[email protected]
Postat av: 3s

Hej lotta :) ja skulle vilja se lite mer hur det ser ut i er lägenhet nu när ni förhoppningsvis kommit till ro :) du skrev att du skulle uppdatera men det kommer ju inget ;) lite blider till gillar vi ;)

2009-11-24 @ 11:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0