Underbar!

Jag har sagt det förr och kan säga det flera gånger om. Men för er som missat det så fullkomligt älskar jag allt Mariette gör i musikväg! Jag sitter med hörlurarna i öronen och njuter av hennes framträdande från idol i fredags. Hon var grym!

Innan har jag sagt att ingen blir bättre än Sebastian när vi talat om Idolsammanhang, men Mariette är bra hon med. Hon är i alla fall helt klart den bästa tjejen genom idoltiderna.

Me nej nu får jag stänga av henne för en stund och gå till tv:n för där börjar nu mitt älskade Andra avenyn, jag kan börja erkänna att det inte är speciellt bra egentligen, men men.

http://static2.devote.se/gallery/big/20090930/224ed7eba5bf7aa23b4e9d3425d6f29f.jpg

Grymmare än grymmast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0