Tråkig dag

Idag har varit en riktigt tråkig dag, jag vaknade trött och sen dess har jag inte blivit piggare. Slutspurten på tentaplugget har nog i alla fall gått bra, alltid något.

Men jag somnade två gånger under tiden som jag satt och pluggade, så en stor del av dagen har jag spenderat i drömmarnas värld, helt olikt mig.
Sen kommer Robin hem och inte alls tycker att det är konstigt att jag har somnat. Han säger att anledningen måste vara att jag antagligen blir så uttråkade av att plugga nunär jag tror jag kan det. Jag hoppas han har rätt!

För att göra ett sista försök till att piggna till ska jag nu i väg och Spinna en timme. Sen efter det blir det andra avenyn, läsa på en gång till om musklen ( tar nog bara en kvart som tur är) och sen blir det sköna sängen.(jag längtar redan) Hade jag lagt mig nu hade jag garanterat somnat!

Håll tummarna imorgon för att tentan sitter som en smäck för mig.
Efter tentan blir det att umgås skumpa och mat med tjejerna från klassen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0