Tjuvstart på julbaket

Bestämde mig för att baka Lussekatter idag. Ett mycket bra tidsfödriv måste jag säga det var både mysigt och gott att baka. Att samtidigt lyssna på lite julmusik är inte helt fel får jag påstå.

Jag tjuvstartade lite genom att börja baka nu, egentligen tycker jag att första adventhelgen är klippt och skuren för det första julbaket, men då kommer jag säkert ha en massa att göra plus att på söndagen ska vi iväg och baka pepparkakor hemma hos kusinerna så då kan jag inte baka här hemma. Alltså blev den här dagen perfekt.

Resultatet av baket blev 43 goda Lussebullar och en nöjd pojkvän! Samt att jag mår bra efter att ha fått mysa till det i köket, att baka är superkul!

Resten av eftermiddagen har jag spenderat genom att se på längskidåkning och göra en annan sak, som jag inte säger än på ett tag!

Nu blir det ett steppass om en timme!

En massa julmys!


Kommentarer
Postat av: Nellie

Älskar julen! :)

2009-11-22 @ 16:38:50
URL: http://nellieericsson.blogg.se/
Postat av: Maja

ååh, mysmysmys!

2009-11-23 @ 17:26:16
URL: http://majalinnea.wordpress.com
Postat av: Jenny

vilken mysig blogg du har lotta! :) kom faktiskt att tänka på dig precis när jag var ute och sprang. brukar alltid tänka på lektionen du höll på friskvården när jag blir trött, kommer ihåg att du sa: "man orkar alltid mer än vad man tror" och då orkar jag faktikst lite till :P har ni det bra där uppe i umeå? hur går plugget? Massa KRAM jenny :)

2009-11-23 @ 17:55:51
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0