Tillbaka till vardagen

Nu efter en lång skönt helg kanske det faktiskt vara rätt skönt med en ny härlig vecka igen.
Det är ialla fall så jag känner idag.
Min enda föreläsning börjar inte förrän ett i dag så jag passade på att sova ut i morse, eller ja jag ställde inte klockan i alla fall.
Gick upp lite efter åtta och då väntade en god frukost på mig och ett avskedstagande till pojkvännen som skulle iväg tidigt.

Känner mig effektiv i dag då jag har gjort lite saker på datorn, är mer och mer lyrisk över en sak men det avslöjas snart.
Har även gjort ett arbete till kursen som vi nyss började på. Det var en uppgift som krävde rättså lite förkunskaper så jag satte igång med en gång och blev snabbt klart.
Skönt att försöka beta av allt så fort som möjligt.

Nu blir det en massa fix här hemma innan jag ska iväg. Det enorma diskberget( har ingen aning om hur det har bildats) måste bekämpas och sängen vill gärna bli bäddad och så vidare.

Ikväll blir det bodypump och spinning. Längtar jättemycket för kvällens spinningpass är ett specialpass då det är med Michael Jackson och Rocktema! Perfekt spinningmusik förhoppningvis.

Vad har ni för måndagsplaner?

Kommentarer
Postat av: svägerskan Jossan

träning i morse, sedan tvättning aptråkigt! och har även gjort en artikelgranskning... min dag. snart ska vi ner på stan och kolla pjäxor till anton. sedan ska vi åka & handla lite mat... fun fun!

2009-11-23 @ 15:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0