Sysslor hela dagen lång.

klockan är halv elva en måndag och jag säger tack och hej till böckerna. Vid det här laget borde jag sova men efter en dag med hur mycket som helst på agendan så blev det inte plugg förrän nu i kväll och efter träningspassen.

så jag lovar att det blir en roligare blogg imorgon då jag endast har skolan på schemat och det är fyra timmar, sen är det hem och plugga på nästa tenta.


Vet ni vad förresten? Idag har jag varit lycklig för många saker men mest för att jag klarade alla delar på min TENTA SÅ JAG ÄR SUPERGLAD. Att klara första tentan var skönt, nu fixar jag resten med.

Ha en god natt gott folk för jag tänker iaf sova som en stock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0