Snö!

Det snöar här hemma hos oss. Jättemysigt tykcer jag, det är härligt att få sitta här i köket med knäckemackor, anteckningar och snöflingor på andra sidan fönsterrutan.

Blev en tidig skoldag idag då jag var på plats för föreläsning redan klockan åtta. Skönt för då kom man hem redan vid ett så att jag kunde få mycket gjorde hela eftermiddagen.

Ikväll väntar ett lång spinningpass och jag är taggad till tusen, efter det blir det andra avenyn som jag är helt i extas kan ni tro!

Är det någon som har tips på mat ikväll förresten? För jag har ingen idéer, eller jo kanske så blir det nudlar med wok och lite sådant som vi spanade på innan iaf. Sånt löser sig alltid.

Nu ska jag återgå till mina atnteckningar om smak- och luktsinne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0