Mys i höstmörkret

Efter en lite längre skoldag så kom jag nyss hem till lägenheten och har lite höstmys!
Äter förbannat goda bullar ( har jag alltid bakat så bra ;) ) och lyssnar på bästa Mariette såklart. Jag packar lite smått inför min vistelse i Fränsta i helgen, men det är bara lakan och en bok som har packats ner än så länge, det går inte så väldigt fort fram alltså.

Jag känner mig helt fri idag, varför vet jag inte för jag har skolarbete i fall jag vill men det skippar jag idag och ja det finns en massa andra sysslor på schemat idag men jag hoppar det med för nu tänker jag snart köpa choklad och mysa vidare, innan spinningpasset så klart!

Jag bjuder på ännu ett Mariette klipp som är SÅ bra, kvaliten är inget vidare men man fick inte bädda in den bästa versionen så klart. Ha en bra dag gott folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0