Lång Dag!

Nyss kommit hem efter en lång dag i skolan. Att ha dubbla föreläsningar om något som är ganska svårt blir väldigt mycket för mitt huvud och nu väntar en långplugg kväll så att jag förstår allt det här til imorgon.

För övrigt har jag och Robin storhandlat idag så nu har vi kylen full av massa god mat. Det som är godast är nog alla ingridienser som jag handlade idag till helgens tårtor ( mer om detta senare).

Ikväll väntas det pizza som Robin gör det till för tillfället medan jag sitter här och äter naturgodis. Nötter som är doppade i choklad och sen rullade i kanel är verkligen helt underbart, eller hur?
Om ni inte har smakat det så gör det för det är en upplevelse.

Skriver mer ikväll då jag är lite mer på topp, nu måste jag bara ta mig igenom pluggberget!

Ha det så bra.

Kommentarer
Postat av: O L I V I A

tack snälla du! ;D

2009-11-04 @ 17:56:09
URL: http://picoh.blogg.se/
Postat av: Tobias

Varsågod :D vad roligt att du tycker att jag svarade bra!

2009-11-04 @ 18:55:25
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0