Känner mig helt tom!

Skrev min tenta idag och det är SÅÅÅÅÅ skönt att den är gjord!
Det kändes kanske inte lika bra som jag hade hoppats på men jag hade inte kunnat mer även om jag hade suttit längre igår så jag är nöjd med min insats!

Nu efter tentan så känner jag mig dock helt tom, ena sekunden vill jag bara njuta av att vara fri i ett dygn och efter det får jag känslan av rastlöshet i kroppen igen. Är inte det typiskt mig?
Fast det fina är ju att jag har en annan sak här hemma som jag kan öva på så det får det bli tror jag.

Dagens minus är att mina böcker till Näringsläran inte har kommit än, Böckerna till kursen som startar imorgon. Surt värre, men men det löser sig nog det med.

För övrigt så pratade jag precis med min vän Maja. Hon bor ju i Fränsta utanför Sundsvall nu och pluggar där ett år och i helgen ska jag ner och hälsa på henne, det ska bli superkul!
Så vi har precis pratat om min resa ner och hur vi ska gå tillväga med allt, det pirrar i min kropp av längtan. Jag längtar till att få åka buss neråt i Norrland och få se hur hon har det på sitt internat eller vad man ska säga.

Här är Maja till vänster tillsammans med Mijah på elevrådsmiddagen innan studenten, kärlek på det!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0