Inte på topp

Jag är inte alls på topp idag, jag vill och orkar inte prata med någon idag jag känner mig halv och på toppen av det deppberget så har jag mycket skola att förstå och ingen kurslitteratur har kommit ner i brevinkastet.

Skjut mig någon, jag hinner inte vara utan böcker nu, inte nu!

Funderar på att antingen sitta här hemma, äta godis och försöka förstå allt i skolan eller så drar jag till just universitet för att läsa i bibliotekets upplaga av böckerna.
Men är det värt det? Är det värt att lämna huskaoset här hemma, lämna alla matlagningstankar och missa träningen för att läsa litteratur? Ja inte vet jag men mitt samvete hade nog mått bättre av det.

Skitsamma hur jag gör egentligen just nu ska jag bara njuta sex minuter åt att njuta, njuta av detta. För kan man göra annat? Lyssna själv så förstår ni vad jag försöker prata om.


Uppdaterar när jag är på bättre humör, ja hoppas det blir snart.

Kommentarer
Postat av: Svägerskan Jossan

Du är inte ensam om att ha det där humöret... inte alls. Det är likadant här förutom att jag inte har några böcker som jag är beroende av. Däremot ska jag ta mig igenom 15 vetenskapliga artiklar på amerikanska. Jag tittade på dem, la mig i soffan och sov. Nu ska vi fira ett år som förlovade! En ljuspunkt i detta gråa väder!

2009-11-25 @ 15:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0