Inställt kalas

Tårtbottnarna som jag gjorde i morse blev nyss inslängde i frysen. Ställde in det kommande kalaset ikväll för gästerna blev bara färre och färre. Bättre att ta det en dag då alla faktiskt kan.

Så istället för att dagen hade ett positivt och roligt slut får jag väl gräva ner mig i alla skolgrejjer istället och plugga. Hade varit sugen på bio annars men vi får se.
Det blir aldrig som man har tänkt sig.

Positivt är i alla fall att det är helt vitt utomhus och det är supermysigt.

Kan man frysa grädde? Det kan man va? För så fall fryser jag ner en och halv liter nu så jag slipper slänga det, och all den färska frukten jag har köpt hamnar snart i min mage istället för på och i tårtorna. Som det kan gå...

Tråklördag!

Kommentarer
Postat av: Amanda Björk

ja., det är lite häftigt att flytta till ett annat land ;D

2009-11-07 @ 22:01:03
URL: http://nolltretjugofyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0