Härliga fredag

Det är fredag och Lotta sitter med en massa tentaplugg.
min dag kommer mest att bestå utav plugg men jag ska även in till Strömpilen för att möta upp min älskling så att vi kan storhandla med.

Det börjar lossna på riktigt nu faktiskt, okej jag har mycket kvar men allt jag läser nu både i dag och igår blir liksom klarare, jag får inga utbrott för att jag inte kan och jag känner mig inte stressad framför allt.
Om man jämför denna tentaperiod med min förra så tycker jag mycket mer om denna. Detta är kul, intressant och lärorikt medan kemin var tuff, svår och ångestfull.

Jag gillar läget helt enkelt.

De senaste dagarna har jag märkt att allt fler nya läsare kommer in här då och då, det är riktigt kul. Kul att ni läser om våra Norrlandshändelser. Inte för att jag uppdaterar om så mycket roligt nu, men det blri förhoppningsvis bättre inom den snaraste framtiden.
Jag välkomnar er i alla fall hit till min nlogg (änså länge.)
Min nya plan är att försöka få med Robin på ett hörn i bloggen också, för det är trots allt många av hans vänner som med läser där hemifrån.
Vad tycker ni om det? Skulle inte det vara roligt? Ju fler som säger JA nu ju lättare blir det att övertala honom ;)

Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: svägerskan J

MEN JAAAAAAA HEJA DIG PÅ ATT FÅ IN ROBIN OCKSÅ!!! :D vore jättekul!! Kram på er

2009-11-13 @ 10:11:28
Postat av: Nathalie

jo det var det väl ;D

2009-11-13 @ 14:02:00
URL: http://naho.blogg.se/
Postat av: Mia

JAAAA tycker jag med! Sha la la la lala! (Hans underbara Per Gessle-tolkning!!)

2009-11-13 @ 21:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0