Fredagskväll

Nu har jag pluggat en hel del samt bakat en tårta. Har precis smaskat i mig tre varma mackor som var hur goda som helst.

Men nu funderar jag på vad jag ska göra... Vad gör man hemma själv en fredagkväll? Jo antagligen samma sak om man hade varit två, titta på tv och ta det lugnt. Det är dock mycket tråkigare när man är ensam, idag hade jag gärna haft lite sällskap här hemma.
Egentligen hade jag nog velat ta fram böckerna igen men mitt samvete tar emot, det är trots allt fredagkväll och då ska man ta det lugnt.

Jag får se hur jag gör för här tänker jag inte sitta och glo hela kvällen, då kommer jag bli helt knäpp!

Vad har ni för er ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0