Ett par timmar senare

Så nu är snart denna dagen slut och den har sett ut precis som jag har velat.
Jag pluggade ändå fram till halv fem då mitt step pass började. Riktigt skönt att få steppa loss lite. Nu nästa vecka gör de nya steppass, det kommer bli hur kul som helst att lära sig något nytt.

Ikväll har jag lagat "linsstroganoff" Som min kära Robin kallar det. En god vegetarisk rätt med linser, ris, wokade grönsaker och en god sås. Sen blandar man allt utom riset och wola så har vi enkel, billig, god och nyttig måltid.
Till det hade vi bara rivna morötter, hur gott som helst.

Nu blir det "Vem kan slå Filip och Fredrik". Ett underhållande programm måste jag säga. Så nu ska jag och min parnter bara sitta här hemma och njuta kvällen.

Ursäkta att det inte kommer så mycket bilder nu men jag glömde att ta foto på maten och hur vi ser ut vill ni kanske inte se nu. För jag och Robin springer jämt runt i underställ och Raggsockar nu. Det är så vi ser ut, ingen fin dagens outfit precis ;) Även om R är läcker i sitt underställ :)

Ha det så bra i kväll gott folk.

Kommentarer
Postat av: E M M A

vilken gullig header du har! :D

& haha, jag provadee också ett steppass en gång... men aldrig mer! xD det var tusengånger svårare än jag hade trott. :P



Svar: taack så mycket, det värmer! :D

2009-11-09 @ 17:30:31
URL: http://eexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0