Ensam hemma

Robin hade tenta idag och det innebär att han är iväg och firar nu.
Det i sin tur innebär att jag sitter hemma själv ikväll. Men det har inte gjort något innan ikväll för jag har pluggat en massa i och med att jag känner att tiden kommer bli knapp i resten av veckan.

Men nu börjar klockan bli mycket och jag börjar ge upp plugget. Det är så klart då man känner sig ensam. Eller kanske inte ensam så utan mer uttråkad. Hade Robin varit hemma hade det varit lite roligare helt enkelt. Dock så ska jag försöka få pluggat lite  till innan andra avenyn börjar och även planera inför helgens festligheter här hemma.
Spännande va? Nej kanske inte.

Jag köpte nya träningsskor idag i alla fall, det var väldigt kul. Nu längtar jag till träningspassen imorgon då jag ska testa dem. Har haft på mig dem hela eftermiddag för att de ska bli perfekt!

Om ni undrar hur det gick för Robin idag kan jag meddela er att det gick bra. Det är i alla fall vad han säger till mig. Sen kan man ju aldrig vara säker på sitt resultat förrän man får det i handen.
Själv väntar jag fortfarande på mitt resultat.


Ha en trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: Maja

Haha ja just nu är det fullt fokus på sömnaden :P Men imorgon är det modeillustration som gäller, jag är spänd!

Den helgen går bra, enda helgen jag inte åker härifrån, haha. Ja du kan sova över här, jag kan hyra madrass, det kostar typ 20 kronor. :) Det hade varit jättekul! Jag slutar 11.30 men antar att du kommer senare eller på lördagen? Kram!!

2009-11-03 @ 20:48:24
URL: http://majalinnea.wordpress.com
Postat av: Maja

Grymt! Jag slutar redan 11.30 på fredagen så du är välkommen hit när som helst efter det, och innan med om du vill sitta o titta på när vi syr för vi har sömnad hela fredagen ;) Jaa, det låter bra. Japp gör det! Kram

2009-11-03 @ 21:49:12
URL: http://majalinnea.wordpress.com
Postat av: sandra

tack :D

2009-11-04 @ 15:42:04
URL: http://fourclover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0