En perfekt Födelsedag

Skrev inte mycket igår och det var mest för att jag inte hann eller hade lust att hänga på bloggen på min dag.
Just därför tänker jag nu dra en kortfattad återberättelse av gårdagen.

Dagen började med frukost på sängen och det var mysigt. Öppnade lite paket som hade blivit hitskickade samt Robins fina paket. Tack så mycket kära vänner och familjen för alla paket.
Efter der väntade en labration i skolan och även lite fler gratulationer. Eftermiddagen spenderades i stan med en aktivitet som jag ej kan berätta om men det gjorde mig ännu lyckligare.

Sen var det att åka hem duscha och göra sig iordning för kvällen som bestod av ett Restaurantbesök inne i stan.
Vi åt på ett grekiskt ställe och det var jättegott. Ett par timmar senare satte mig oss återigen på bussen på väg hem proppmätta av alla den goda maten.

Hemma i Holmsund var det supermysigt med all snö som låg på marken samtidigt som det sönade. Hur många år sen var det inte sen det kom snö på min födelsedag? Jo jag tror faktiskt att det var 14år sedan om jag finns rätt.
Jag hoppas på fler snöiga födelsedagar här uppe i Norrland för det var jättemysigt.

Idag har jag varit i skolan och nu är jag hemma och ska äta lunch samt plugga ett par timmar. Har mycket att ta igen från veckan och sen ikväll ska jag baka tårtor till morgon.

Skriver mer sen.
Ha det bra.


En glad Lotta i ett snöparadis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0