En månad med tentaplugg!

Det är måndag och om två dygn sitter jag och sitter min andra tenta, skönt! Jag längtar faktiskt till tentan nu, längtar att få skriva ner allt jag kan ( om jag nu kan så mycket som jag tror, annars blir det bara jobbigt!) jag längtar efter att få lämna skrivsalen och få känna mig fri för en kväll!

Idag är det ni kanske har räknat ut tentaplugg som gäller och idag går det riktigt bra faktiskt. Har gjort alla mina egengjorda uppgifter och övningstentor och när det går som poräls går allt annat med som på poräls. Dock har jag mycket kvar att lära, man blir liksom aldrig klar det är bara att inse fakta på den fronten.

Men detta ämnet är så pass roligt att det är faktiskt motiverad till att sätta sig med böckerna igen nu efter en liten lunchpaus!

Senare i dag ska jag bege mig till en läkare här nere i Holmsund. Då få vi se om han på något sätt kan hjälpa mig och mitt stackars lukt- och smaksinne, snälla håll tummarna för att det är en mirakel doktor jag träffar på!

Ha en bra dag, och till er som sitter hemma och tentapluggar nu inför onsdag så vill jag säga lycka till!

Kommentarer
Postat av: Fästmö Pernilla

Hej! Jag har ställt en fråga på min blogg som jag gärna skulle vilja ha svar på.. Skulle vara roligt och gulligt av dig om du ville delta :) Ha en bra dag.. Kram

2009-11-16 @ 12:20:55
URL: http://wedcor.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0