Bättre

Ja jag mår bättre nu, liksom mitt samvete. Det blev många timmars läsning i bibblan nu ikväll och jag kom inte hem förrän nu, men det var det värt.

Hoppas mina böker kommer imorgon så jag läsa klart det jag mpste läsa ikapp.

Förvörigt så har en superdupermysig pojkvän om jag inte har sagt det innan. När jag kom hem så hade han diskat,lagat mat, plockat undan en massa här hemma , bäddat och kollar upp allt inför Winnerbäck konserten imorgon. Allt sådant som jag lätt kan gnälla ltie över, speciellt den här tiden i månden.
Han läser mina tankar ibland och jag blir riktigt glad!
Jag blir glad över att upptäcka en "Jag älskar dig" lapp i kylskåpet när man ska fylla på sin tomma mage.

Men nu ska jag lägga mig så jag orkar hela dagen imorgon, då händer det saker ska ni tro.
Mer om det imorgon.

Förlåt för mina humörsväningar men de flesta vet säkert hur jag är... tyvärr!

Kommentarer
Postat av: Anna

Alla har vi sådana dagar Lotta de kan jag lova...

Kramar Anna

2009-11-26 @ 08:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0