Äntligen!

Äntligen är jag klar med pluggandet för idag, det tog lång tid innan jag fick ro att sätta mig ner och ta tag i det. Men efter att Robin sa till mig så satt jag i väldigt länge och nu känns en del av det mycket klarare än innan, skönt!

Har även skrivit upp ett schema för dessa tentadagar så att jag har bättre koll på vad jag ska göra och när jag ska göra det. Skönt att få lite struktur på det hela, jag fungerar ju som bäst då!

Dagen för övrigt har varit väldigt bra, jag har kännt mig glad och lite så där smålycklig hela dagen!
Jag har även fått lite härliga käsnlor i kroppen då jag tänker på att jag ska få åka hem och lite mer än en månad. Det kommer bli skönt att både få träffa vännerna och familjen igen, man saknar dem här uppe. Fast vi har ju det så bra här uppe att saknaden man känner bara bidrar till en positiv känsla. En känsla av att man har någon man tycker om där hemma.

Nu bjuder jag på lite gamla bilder, haha en massa minnen här ska ni tro.
Egentligen hatar jag sånt här när man lägger upp gamla bilder och låtsas bli nostalgisk, men va fan. Men får jag passa på nu när jag tvingas använda min gamla dator.

Jag och bästaste Sara i våra finaste kökskläder, hahaha!

Det hinner ändras en del på två år...


Finaste Karin!

I Miss You!!!

Jag och min Sambo på min student! Åhh jag tycker om honom...

Nu ska vi krypa ner i sängen och se film. Ha en bra kväll gott folk.


Kommentarer
Postat av: Mia

Hej Lotta!

Du har fått en ny läsare - MIG! :)

Mia från Josse o Antons partaj.

Kul o läsa att det går bra för er där uppe i snölandskapet! Ha det bra!

2009-11-12 @ 21:34:52
Postat av: Anonym

Shit vad mkt hår jag har på den bilden!! :S Vännen... Längtar tills ni är hemma i skåneland igen... Va rädd om dig! <3

2009-11-12 @ 21:40:09
Postat av: Mijah

Åååhh, vårt fina elevråd :) Österäng saknar dig, lottis!

2009-11-12 @ 22:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0