11 November

Det är en vecka kvar till min nästa tenta och det innebär att den kommande vecka kommer att bestå i massor av plugg. Tur är iaf att det är en kul tenta denna gången, eller jag vilken tenta är kul förresten? Men den är ialla fall mycket mer intressant än Kemi tentan.

Nu på morgonen har jag suttit här hemma i vårt kök och pluggat in de föreläsningar som vi hade den första veckan på kursen, jag kan säga att det var lite luddigt i mitt huvud runt de ämnena. Man glömmer en del på ett par veckor så det är tur jag hinner repetera.

Senare i dag ska jag in till skolan för att ha en labb. Eller vi ska dissikera grisorgan om man ska vara mer noggrann. Jag tycker det ska bli väldigt intressant och jag tycker inte det är så jobbigt att ta i organen med tanke på vad jag har hållt på med på gymnasienivå ;)

Det är för övrigt väldigt fint väder här uppe idag. Det är vitt ute och solen skiner. Då och då hör jag barnen på dagiset här nedanför leka och de har riktigt kul i snön.

Nej nu ska jag plugga in allt om digestionen tänkte jag.
Sitter nu och lyssnar på inspelade föreläsningar på internet, hur nimt som helst!

Jag fick igång kameran idag!Woho...

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0