Träning och äckligt väder

Ursäkta att jag börjar detta inlägg med att prata om sådant som alla andra med pratar om men herregud, vad har vi för Väder  idetta land? Hur tänker vädergudarna egentligen?
Imorse när jag jag vaknade i Vä så hörde jag bara hur det smattrade mot fönstret och det första jag tänkte va att fan där rök den motionen som jag hade tänkt att på genom att cykla till stan, för det ville jag inte i ösregn. Därför tog jag den bussen istället.
Men nu när jag gick hem från jobbet 8timmar senare är det strålande solsken och alla ungdomar går runt i shorts och linne med en glass i handen, förstå att jag kände mig dum där jag går i jeans och tjocktröja.

Men nu sitter jag här peppad för ett friskispass i tivoliparken som börjar om ca 50 minuter.
Det kommer bli riktigt skönt!

Sitter samtidigt och pratar med Myte över msn, vi håller på att diskutera "flytta hemifrån" problemen. Det är en hel del man måste tänka på när man ska flytta. Just nu har jag bett honom att skriva ner en lista på alla saker han har att ta med sig och så har jag gjort samma ska. För då är det nog lättare att sen se vad man behöver köpa till och så.
Gissa vem som har mest köksgrejer och vem har mest tekniska saker tror ni?
Svår fråga eller hur?

Nej nu ska jag röja lite på rummet och sen blir det parken nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0