Tisdag förmiddag

Japp jag lever fortfarande ;)
Igår var det en så kallad hård dag, först ett dagpass nere på bakfickan som är min vanliga arbetsplats så att säga och sen blev ett hastigt och lustigt ett intensivt kvällspass uppe på Conditoriet på Hesslegatan med. Kom hem vid två i natt och somnade snabbt.

Idag väntar ett jobb pass till och sedan blir det antagligen myskväll med Sara och Myte då vi ska äta tillsammans och sedan kanske strosa rundor på stan nu när det väl är K-dagarna. Hörde lite rykten igår kväll om att jag eventuellt skulle bli inringd för ytterligare ett kvällspass ikväll men tror att ryktena börjar svalna så förhoppningsvis hinner jag träffa ltie vänner, men vem vet?

Nej nu börjar jag jobba inom en halvtimme så nu ska jag göra mig i ordning och gå vidare mot stan.

Ni får en bild på mig och Myte som är i från påskas, då han precis hade kommit hem från varma Australien.
sitter för tillfälligt och saknar honom bara för att jag inte har träffat honom speciellt mycket den senaste veckan, förlåt älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0