Tankar i natten...

Ibland, ja då är livet rätt bra faktiskt :) Som idag, jag har jobbat två jobb pass, lärt mig hur "stora duvanders arbetar och blivit inspererad verkligen. Har jag någonsin sagt att jag gillat mitt jobb? om inte så gör jag det nu: Jag gillar mitt jobb även om det kanske inte låter så alltid så tror jag faktiskt att jag gör det.

Så nu när jag slutade för ca en halvtimme sedan gick jag hem genom stan, inom house of bagels för att inhandla en smoothie med hallon/blåbär istället för att behöva göra en här hemma ( lat eller vadå?)
Nej nu ska jag krypa ner mig i sängen med min smootihe och min bok som kommer att ta slut ikväll, att läsa kan ibland vara riktigt trelivgt. speciellt när man väntar på att klockan ska ticka fram ca fem sex timmar så att man sedan kan få känna den sköna känslan då pojkvännen kryper ner i sängen brevid en. För äntligen kommer han att göra det då min tidningsbärare anländer hem från jobbet, woho!!!

Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Maja

lottalottalotta!! får jag låna boken?! den kommer inte in på biblioteket förrän på torsdag. ska du jobba imorgon? kan du ta med den dit då, jag ska inom stan nämligen :P (oj, desperat eller vad)

2009-07-06 @ 00:11:19
URL: http://majalinnea.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0