Spelningslista

Jag har nu precis gjort klart en ny spelningslista till min joggingrunda som nu väntar på mig i Ipoden.
Jag har kommit på det att min musiksmak är inte speciellt anpassad till den del av mig som gillar att joggar. Min spelningslista består nu av 20 "poppiga" låtar och det var svårt att hitta dessa svängiga låtar kan jag säga. Det enda som finns på min dator smat ipod är en massa ballader eller andra tänka till låtar, eller ja låtar som är lugna. Det är faktiskt ett problem ibland.

Men nu har jag i alla fall satt i hop en spellista och det består bland annat av förljande:

Lars Winnerbäck:
Kom, Elden, Strimmor

those dancing days:
Hitten, Those dancing days.

Kent:
Pärlor

Coldplay:
Viva la diva,Lost!

Miss Li:
Bababa, Let her mm

ABBA:
Does your mother know

Och ett par till.. Nu ska jag ut och jogga på en runda som jag joggade för första gången i lördags, super!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0