Söndagmorgon

Idag söndag är det fult och molnigt väder här i Åhus, jag antar att det ser likadant inne i stan. Men jag tycker bara att det är skönt för om det kanske kommer regn idag så slipper jag ju vattna blommorna där ute :) Det hade varit riktigt skönt.

Det jag har hunnit med idag är att jag har gått upp ur sängen tagit mig en skön dusch samt suttit uta i det kalla vädert och ätit mig en finfin frukost, då jag för övrigt även läste vidare i min spännande bok. Snart ska jag packa ihop min väska dra in till stan för dubbla arbetspass, slutar någongång i natt antar jag nu i och med krisitanstadsdagarna.
Det är kanske inte en jätterolig dag jag har framför mig men så är det vissa dagar.

Här bjuder jag på en bild på en av de fyra katter jag passar här i Åhus.


Kommentarer
Postat av: Maja majsan

Åhh, snuttesöt ;)

2009-07-05 @ 11:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0