Onsdag

Idag är det den femtonde. Det innebär månadsdag för mig och Myte. Vi brukar alltid fira det genom att göra något speciellt, behöver inte vara något märkvärdigt det viktiga är att det är NÅGOT.
Men vi har kommit fram till att snart börjar det kännas löjligt att det fira varje månad så här, för idag har vi sjutton månader och nästa månad har man ett och ett halvt år. Kanske ska man bara då fira halvårsdagar eller vad tror ni?

Slutpratat om det, jag sitter här i morgonrock och handduk på huvudet, snart måste jag stressa för att hinna till jobbet i tid om en halvtimme :P men det hinner jag nog.

Efter jobbet som slutar fem blir det en mysig fika med Therese från min klass på Österäng. Vi har inte träffats sen gymnasiet och nu när jag ska flytta vill man gärna träffa alla vänner innan, Therese är en av dem.

Nu ska jag som sagt skynd mig, dricka upp smootihen klä på mig fixa håret och sen dra typ.
Ha det bra!


Jag och Therese i Helslingör i början på Juni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0