Nu har jag gjort det igen...

Ja ni som känner mig vet om att jag är otroligt rastlös utav mig, så vad gör jag nu i brist på annat? Jo jag skapar mig en blogg igen.
För nu efter alla studenttider, läxor och elevrådsarbete är över och allt jag gör är att jobba och så vidare så kan jag lika gärna börja blogg med eller hur?
Så välkomna än en gång in i min vardag.

Nu får jag redan avsluta för jag ska til tivoliparken och hoppa och studsa lite, alltså jympa med andra ord! Det kommer bli mycket trevligt.

Här är jag på studentdag, i vårt kära elevrådsrum för övrigt :)


Kommentarer
Postat av: Gunnar

I vårt kära före-detta elevrådsrum, kan tilläggas.

2009-07-05 @ 14:20:01
URL: http://elevradet.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0