Massage

Har nyss kommit hem från en timmes helkropps massage på Hälsa&Helhet här i stan. Helt underbart. Har nog aldrig,ALDRIG varit så avslpappnad som jag var när jag gick upp från britsen.
Det var varmt mjukt, smärtsamt ibland och verkligen helt underbart.

Att äta en bakelse från jobbet så här efter massagen är verkligen njutbart, jag bara njuter!
Men nog om min massageuppelvelse, eller nej innan jag droppar ämnet vill jag bara tipsa alla om att det är helt underbart skönt att unna sig något sånt här ibland ( även om jag blev bjuden av min pojkvän på det ;))

Igår jobbade jag och efter jobbet mötte Sara upp mig i stan för att ta en fika på Houseofbagels , vilket är vårt stammisställe minst sagt :) Där åt jag en god kycklingsallad och drack senare en ChaiLatte, innan har jag inte tyckt om det men efter att ha druckit Sams kaffe kan man ju inte mer än ändra sig.
Hur ska jag överleva i Umeå utan det fiket? Svårt det kommer att bli.
Tog bilder på mig och Sara på fiket men så klart har jag inte kunnat lägga in bilderna då jag är tillfälligt av med min kamerasladd, är det inte typiskt mig nu när jag väl orkade ta två vettiga bilder?
Ni får se dem senare helt enkelt.

Efter fikan cyklade jag ca milen hem till Myte och mös framför en bra film.

Idag cyklade jag den fina milen tillbaka inte till stan igen för att jobba ännu ett pass.
Ja det är vad jag har hunnit med under dessa två dagar som sagt.

här kommer det en bild på mig och sara under skattjakten, Julgranslaget :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0