Lunch i stan

Nu är jag duschad och tillfixad efter min långa och sköna joggingtur. Som för övrigt var jättejobbig nu när det var så varmt ute. Där sprack min teori om att jogga ute på morgonen för att slippa värmen, det var tydligen mycket varmare klockan nio än vad jag trodde, ajd¨å :(
Men jag klarade det och då är det alltid lika skönt så här efteråt då man inser hur duktig man känner sig :)

Om ca en timme ska jag bege mig in till stan för att träffa elevråds Maja och hennes kompis Julia. Det kommer bli så kul, har inte träffat Maja så mycket sen studenten, endast en gång då vi låg på stranden :P
Planen är väl den att vi köper lunch någonstans och antingen äter vi det på något cafe eller kanske i parken, vem det? Det märker vi.

Jag hoppas jag hinner inom banken och så bara innan jag börjar jobba vid kvart i två. Men det hinner jag säkerligen.

Efter jobbet ska jag ta bussen ut mot Vä till Myte och vara där ikväll. Det är ännu en sak i dag som jag ser fram emot.

Ha det bra folket!


Här är Maja på väg med mig och 23 andra Österängare ner till Strasbourg i December. En underbar resa för övrigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0