Lördagsmys

Låten strimmor ekar ut från datorn och här sitter jag och bloggar.
Har jobbat hela dagen vilketvar väldigt kul. Det är alltid kul att jobba med tjejerna tiden går fort då! :)

Nu när jag kom hem konstaterade jag precis vad jag befarade redan på jobbet, nämligen att mitt rum var ett kaos och det stämde SÅ väl. Här låg det kläder överallt och vi ska inte tala om hur mycket skit jag hade på golvet. Ussch nej bort med det säger jag bara.
Så nu har jag viktigt mina kläder samt slängt en hel del  i tvätten. Efter den processeduren pausade jag för att nu blogga men snart ska jag ta tag i golvet och lite sådant.
Ska även slänga in en maskin tvätt och packa ännu mer saker till flytten.

Efter det kommer förhoppningvis Myte snart hit och då ska vi laga god mat och sen får vi se vad vi hittar på.
Jag har planerat att laga pasta med en god sås, nämligen med fläskfile och svamp med mera, hoppas det blir gott!

Pratade nyss med mamma i telefon också, vi pratade om min flyttpackning. Mamma frågade om jag hade mycket saker och jag svarade att nej så mycket Saker har jag egentligen inte utan det som kommer ta mycket plats tror jag är mina kläder. Jag tycker alltid att min garderob ( som är minimal) är full, och har jag då tvättat två tvättar samma dag tex får jag knappt in alla kläder.
Kanske är det dags för en rensning innan flytten, ja jag tror det!

Nej nu ska jag sätta fart.
Ha det bra


Kommentarer
Postat av: maria

vem hade skitit på golvet lotta!?

2009-08-30 @ 22:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0