Lördagkväll

Det är nu tredjelördagskvällen i rad jag sitter ensam antingen här i stan eller i Åhus. Det känns konstigt men  så  är det. Ikväll är Myte på tivolirock precis som de flesta andra vänner som är i stan vanligtvis...

Men jag deppar verkligen inte för det för jag har en hle del att sysselsätta mig med.

Det ja har hunnit än så länge är :
  -Att Blogga
  - Joggat i 45 minuter, skönskönt!
  - Tvättat en maskintvätt ( vuxenvarning)
  - Lagat mat (ännu mer vuxenvarning) och sen har jag ätit upp maten.

Det som jag nu ska göra är :
  -Se film,i taket lyser stjärnorna som jag har lånat av Sara
  -Läsa massor i min bok, Da vinci koden.
  -
Sova!

Visste låter det som en bra lördagkväll?´Själv tycker jag att kvällen hittills har varit kanon, frågan är nu, ska man köpa lördagsgodis innan filmen bara för att?, även om man kanske inte är så sugen?
Nej det ska jag nog inte, så fall får det blir en egenjord Smoothie med hallon i.

Ha en trevlig kväll!

Boken som håller mig sällskap denna kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0