Kristianstadsdagarna 2009

Just i detta nu så hör jag musik från tivoliparken här i stan inte speciellt långt bort från mig. Det är tivolirocksmusik jag hör. Tivolirocken som alltid är på Kristianstadsdagarna sista dag. Så nu är det alltså snart över för det här året, det har varit 9 fartfyllda dagar för många kan jag tro.
För mig har dagarna inneburit en hel del extra jobb vilket har varit spännande och sedan har jag det även betytt mysiga kvällar på stan med Myte och igår blev det till och med fest på lilla torg för vår del.

Det var Karin,Daniel och Richard frå Blentarp som var uppe och var festsugna och så var det jag, Myte och Sara härifrån som också var sugna. Kvällen innebar alltså väldigt trevliga pratstunder en massa mys och en hel del alkohol. Det var mycket bra, det var så längesedan jag umgicks med de Blentarpspojkar på det sätt så man blev helt nostalgisk.

Kan bara säga att det var en supertrevlig kväll och jag hade gärna gjort om det snart igen vill jag lova.
Det var ett lyckat avslut för mig på dessa härliga dagar, för de flesta andra ungdomar i stan så avslutar inte k.stadsdagarna förrän inatt då de beger sig hem från Tivolirocken.


Karin och jag satte oss snabbt till rätta i öltältet på lilla torg


Myte och Sara var där


Det blev snabbt mysigt där i tältet, här är Daniel, Karin och Sara

Sara,Jag och Myte

Gruppbild!


Puss på dig min vän


Denna suddiga bild på dansarna får avsluta kvällens bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0