Kostvetenskap och samboskap?

Kan börja med att säga att förra inlägget skulle uppdateras igår eftermiddag men då var det fel på min dator så det kom inte upp förrän nu :S men men, bättre sent än aldrig tror jag man kan kalla det.

Men nu ska jag berätta goda nyheter för er!
Jag blev igår antagen till kursen Kostvetenskap A i Umeå. Det är en heltidskurs som jag kommer läsa under höstterminen. Men det bästa är ändå kanske att min kära pojkvän också ska börja plugga på samma universitet i stan, och det betyder så klart att vi nu letar lägenhet ihop. För ja vi ska bli sambos. Efter snart 17månaders förhållande tycker vi att det inte är mer än rätt att flytta ihop. Vi längtar både två.

Dock är det mycket som ska ordnas innan vi flyttar, den stora frågan är väl först och främst hur man flyttar så långt. För det är trots allt inte det enklaste att bara flytta sitt hem sisådär 120mil.

Gårdagen med Karin blev mycket trevligt och supermysig och ikväll hoppas vi på något liknande då hon kommer till stan med ett par andra vänner från Blentarp.
Men mer om det imorgon.
Ha det gott!

tog nyss studenten och nu är det dags för nya pluggtag, härligt!

Kommentarer
Postat av: Maja

Aaaahh!! Grattisgrattisgrattis! :D Gud vad underbart det kommer bli för er, plugga o bo på samma ställe.

2009-07-11 @ 15:46:52
URL: http://majalinnea.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0