Jobb och sjukhusbesök

Så nu är det söndag igen och här sitter jag efter att ha jobbat ett pass.
Jag är enormt uttråkad för tillfälligt. Jag har inget och göra och sätta på musik kan jag inte göra för Myte ligger och sover. Ibland hatar jag att han jobbar natt och jag dag för när han lämnade sängen inatt så sov jag och imorse när jag gick upp sov han, men sen nu när jag kom igen så sov han fortarande. Det är dock förståligt för han måste med få sova men det är inte så kul...

Men så kan det vara, strax ska jag besöka sjukhuset en sväng och efter det beger jag nog mig till Vä en sväng har jag en känsla av. Ikväll ska jag i alla fall umgås med min pojkvän.

Har tänkt mycket på Umeå idag, det känns som om det börjar krypa allt närmare verkligenheten den där flytten, sa till en av ägarna på jobbet idag att jag slutar och det kändes minst sagt vemodigt, men allt har väl sitt slut. Det kommer helt klart bli en upplevelse att leva där uppe och SÅÅÅ kallt kan det väl ändå inte vara, eller?

Nej nu ska jag gå ner och bre till ett par mackor och göra en Smootihe till det innan jag sticker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0