Humöret är på topp :)

Efter en mycket speciell dag på jobbet, ett träningapass och ett par nertryckta salamimackor sitter jag nu här är njuter.
Njuter av att vara i samma rum som han och av att ha fått ett speciellt meddelande av min kära vän som bara fick mig att skratta SÅ mycket.
Efter jympan idag träffade jag och Myte Hannah som gick på samma skola som oss bland annat, då bestämde vi att vi nu ska fika imorgon kväll. Asin som också är en vän till oss ska nu också med, det kommer bli en toppen dag!

Nej nu ska jag och han äta lite god efterrätt, nämligen Duvnaders Chokladbakelse!


Asin på mitt rum, vi pluggade politik till ett av alla FN-rollspel

Hannah "pluggade" också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0