Helgen

Har inte hunnit skriva om helgen innan men nu äntligen har jag tid och jag har en dator framför mig som faktiskt vill ha kontakt med internet.

så vad har hänt?
jo i fredags var det jobb som gällde och efter det en tripp till Vä där Robins moster var på besök, den kvällen bestod av att äta goda bakelser och  ett gäng sktigubbe partier. Roligt.

I lördags innebar det ledighet för mig ( det är rolgit att vara ledig på helger ibland :) ) Då åkte vi upp till Halmstad för att delta på en inflyttnings/25års kalas, mycket trevligt. Det var robins bror och hans flickvän som hade festen. vi träffade mycket nytt och roligt folk, det blev en sen natt och alla var nöjda och glada.
Dagen efter, söndag alltså var slappesöndag nummer ETT!
Vi gick upp, åt frukost ( halvdöda, speciellt Robins bror som var bakis) Efter frukosten bestämde vi oss i alla fall för att köra till ullared i och med att vi aldrig hade varit där innan och Jpsefin nu som vi var hos tyckte det var helt galet för hon är typ där jämt! ( eller ja, inte så ofta enligt henne själv men men.)

Det blev en del saker inhandlade så som hygiensaker,köksredskap, godis och kollegieblock med färgpennor, plugget here we come!
Vi åkte från Ullared och ner mot Falkenberg där vi stannade på Mc Donalds och åt fett god mat, perfekt dagen efter :)

Sen mellanlandade jag och robin i Halmstad innan vi senare begav oss vidare hem igen.
väl hemma packade vi upp alla saker och gick till älskade hemmakväll och hyrde film.
En perfekt söndag typ!

Idag är det måndag och Lotta var upp med tuppen då hon var på jobbet kvart över sju, woho!
Efter jobbet, alltså vid fem åkte jag hem och åt, sen in till stan igen för att träffa Asin och Robin över en fika. Hannah skulle varit med men hon glömde oss, snällt va?

Nu är jag i vä efter denna härliga fika och nu ska vi mysa ner oss i soffan med varm choklad med mera.
Vi har huset för oss själv ett par dagar för Robins föräldrar är inte hemma så vi njuter av ensamheten som är underbar i ett hus!


Fredagens kvällfika, MUMS!

Jag och Robin tog en fotopaus i allt kortspelande


Vi gjorde Smootihes tll vår film igår, bestående av apelsinjuice,banan och Mango! supersött och gott.

Asin på house of bagels ikväll, en person man kommer sakna i Umeå

Robin var också med i kväll så klart :)


Kommentarer
Postat av: Maja

JAAAA damn vad jag kommer sakna den lilla loppan... och dig lotta, och gaahh.. alla andra människor här nere. :( vad har vi gett oss in på? vad fan ska vi i norrland att göra?

2009-07-21 @ 13:31:36
URL: http://majalinnea.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0