Hällevik

Det är moln varvat med sol ute idag, det är inte alls bra!
Jag hade hoppats på en klarblå himmel med massor av sol, så som det var när jag vaknade upp brevid honom idag.
Anledningen till att jag vill att det ska vara fint väder idag är för att jag ska till Hällevik och träffa Karin som är där nu i ett par dagar. Det kommer bli en heldag med min bästa vän som kommer att vara supermysig.
Jag ska ta tåget om ca 45 min så jag får snart rappa på här hemma, för det är mycket som ska göras innan tåget avgår.

Jag måste fixa hår plus smink, packa väskan, blogga klart, gå till jobbet och hämta ett finfint kuvärt och sedan köpa frukt eller liknande till tåget och det.
Ja skynda mig är ordet ;)

Men först ska jag berätta om gårdagen, Vi var som sagt och fikade med Sara igår, och till vår glädje kom även Mia senare när hon hade slutat på jobbet och fikade med oss, mycket trevligt.
Det blev två kanske tre timmar tror jag som blev fyllda med jobbprat, elevrådet, och vår tripp till Umeå. Senare blev det hemmakväll där vi handlade godis och lite filmer.
Väl hemma i Vä sen sökte jag och Robin till info angående släp upp till Norrland senare. Det känns allt närmare nu, för var dag som går! WOHO!!!

Nej nu ska jag ha dejt med min hårfön samt platttång. Ha det bra!

Bild på Sara,Jag och Myte från k-dagarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0