Frukost

Klockan är inte mycket och jag förstår knappt varför jag gick upp så tidigt som jag ändå gjorde nu när jag väl börjar jobba klockan två i eftermiddag. Men i och för sig är det bra att gå upp tidigt för då hinner jag göra en hel del innan jag börjar jobba.

Jag sitter nu här med en skål med yoghurt med banan i och funderar över hur och vad jag ska göra nu på morgonen.
Jogga är en av de saker jag vill göra, att tvätta och städa samt blogga är tre andra saker jag med tänker göra.

Min frukost, en skål med yoghurt med en banan i, precis lagom nu innan joggingturen.

Åh jag höll på att glömma det, vid lunch ska jag träffa Maja från elevrådet och en av hennes vänner för att käka lite lunch.
Men mer om det skriver jag sedan.

För nu ska jag knapra ihop en liten spellista som jag kan ha när jag joggar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0