Fredag

Idag är det fredag och jag är halvt ledig känns det som. Jag jobbar nämligen bara fem timmar på eftermiddagen och då hinner man göra en del nu på förmiddagen, alltså känns det som att man är halvt ledig.

Det är kanon att ha det på så sätt vissa dagar, speciellt nu när man har så mycket man vill hinna med.
Om en timme ska jag möta min kusin och därefter åker vi hem till hennes och sin sabos hur ute i vankiva. Jag har aldrig varit där innan därför ska det bli kul att få komma dit och se huset.

Efter att ha varit där en stund får jag bege mig mot min stad igen och landa på jobbet för fem timmars arbetsdag, Det kan man verkligen stå ut med!

ikväll blir det nog film med ett par vänner till mig och Myte, det kommer bli väldigt trevligt så fall hoppas vi på!
Fast sen skulle jag gärna vilja hinna med att packa lite inför Umeå med men det får hinnas med senare i veckan.


Hittade en bild på mig från balen här på denna datorn, ingen höjdarbild men så här såg jag ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0