Flyttlådor

Nu är de två första lådorna packade med böcker och ljuslyktor och allt vad det nu är som ska med mig till Umeå.
Jag har även sorterat en hel del saker, för mycket får ligga hemma i Blentarp tillsvidare. Det är sådana saker man till exempel har samlat på sig nu under gymnasiet men som man ändå inte vill släpa med sig så där 120mil.

Det känns konstigt att packa ner saker på det sättet faktiskt, kanske är det för att det är förstå gången för mig då man bara packar ner ett liv i lådor så där. Nu kanske ni tänker, men det gjorde du väl när du flyttade till Kristianstad men då kan jag direkt säga att nej jag gjorde inte det. Jag lämnade kvar saker där för jag kom hem varje helg, det var bara mina kläder jag tog upp när jag flyttade. Det mesta som jag nu packar ner alltså är sådant som jag har skaffat under dessa tre år.

Sedan har jag även en hel del kökssaker hemma hos mamma och pappa som ska packas ner.

Så det är typ det jag har gjort denna eftermiddag. Nu ska jag göra mig iordning och packa ner lite kläder till imorgon för att sedan gå ut på stan, posta ett brev och sen träff Myte och Saris för att få unna mig ännu en fika på House of Bagels.

Imorgon bär det avtill Hällevik för att träffa Karin där uppe, för gissa vad? Jo jag är ledig i morgon, woho! Det börjar bli uppskattat nu förtiden faktiskt. Det kommer bli mysigt att få träffa henne igen, Karin alltså.

Nedan ser ni lite bilder på min eftermiddagssysselsättning

Detta började jag packa ner

Rensade ur min bokhylla, här har jag mina sorteringshögar, Umeå, Hem, Slänga

Hittade studentmössan på hyllan och då blev det ett knasfoto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0