Fikan blev till film

Det var tänkt att det skulle bli fikamys med Hannah och Asin för min och Mytes del ikäll men det blev tydligen inte så. De kunde ju inte och det är tyvärr sånt som händer. Tur att vi stannar i Skåne ett tag till så att man hinner ses innan färden mot Umeå påbörjas.

Istället för fikan blev det ännu en middag bestående av lax här hemma för vår del, vilket var mysigt. Efter det röjde jag väldigt mycket i min kökshörna, slängde massor!
Vi bestämde oss sedan för att hyra en film att mysa framför, och när man kommer in på hemmakväll så hör Sara av sig och då blev det spontant en träff med henne också :) Mysigt!
Sara är på väg hit till stan från Simrishamn med bussen, den är framme och ca en halvtimme och efter det kommer hon hit! Då ska jag poppa popcorn och mysa med dem båda.

Jag kommer sakna alla kvällar med Sara när jag åker iväg, hon har varit ett enormt stöd under hela min gymnasietid, en trogen pluggkompis. Och ingen,ingen fick se så många tårar som Sara under den tiden Myte var i Australien, hon var och är en klippa helt enkelt liksom många.

Det finns ju en viss vän från mina hemtrakter också jag saknar och kommer sakna ännu mer om ett par månader.
Men vad gör man inte för studierna och kärleken?
Det kommer vara värt det, hoppas jag :)


En styck Myte i Kristianstads bästa butik, eller ja, mest välbesökta av oss i alla fall. Hemmakväll

Kommentarer
Postat av: Maja

söt header lotta!

btw, hemmakväll är en helt galet stor videoaffär. men helnajs är det!

2009-07-16 @ 00:24:20
URL: http://majalinnea.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0