Fikamys och snart Blentarpsresa

Idag har det varit en omtumlande dag på många sätt och vis men nu sitter jag i alla fall här efter ännu ett härligt jobb pass. Myte och jag har ätit en finfin middag med lax och druckit varsitt glas vin,Det blir man så glad av.

Nu ska vi dra ut på stan en sväng för att fika och kanske handla godis remmar, som jag har längtat efter desa remmar. Det må vara bland det godaste godiset som finns :)

Imorgon jag då ska jag dra hem till Blentarp en sväng faktiskt. Är ledig både torsdag och fredag så stannar då i alla fall. Fast det blev lite hastigt bestämt det här med resan så jag har inte panerat något alls, får se vad som händer.

Kanske blir det till att träffa en god vän eller liknande.
Men nej nu verkar det som om min pojkvän är lite ivrig till att få gå iväg så jag ska skynda mig på med rätt kläder.

Ha en trevlig kväll!


Förresten, Välkommen hem kära mijah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0