Ett par rader

Ja då sitter jag här igen. Blev ett senare inlägg än vad jag trodde men bättre sent änv aldrig eller hur? och så sent blev det inte, bara att jagh ade lanerat atyt srkvia runt tre och nu är klockan sex. Ni som känner mig och vet att jag hatar att förstöra mina planer vet att jag inte tyckte det situationen var speciellt givande.

Men men, tänkte skriva ett par rader om gårdagen.
Igår var jag nämligen och häldade på Karin en sväng i Hällevik där hon har bosatt sig i ett par dagar. Det började med att jag tog tåget mot Sölvesborg vid elva och väl där mötte hon mig. Vi sprang inom en MG butik och jag ångrade genast att jag hade satt över de där extra hundralapparna på mitt sparkonto dagen innan. Men lite shoppning blev det ändå. Ett par gråsilvriga chinos och en vit ball kofta.

Efter det åt vi lunch och sen drog vi vidare mot Hällevik i Karins nya bil.
Fast innan vi kom fram så stannade vi ett tag i Sandviken tror jag det hette och satte oss på stranden där med varsin glass i handen, underbart! Dock så blåste det för kallt för att sitta kvar där något längre tid.

Vi åt sedan gott på kvällen och tog det allmänt lugnt. hällevik är verkligen ett jättefint ställe så det kommer besökas fler somrar kan jag lova.

Min hemresa slutade med ett ihoptjafsat inbetalningskort då jag hade otur med en sur tågvärd. Varför ska hans humör gå ut över min resa, Grrrr!

Idag jobbade jag som jag nämnde i förra inlägg och efter det blev det en eftermiddag med Myte, först hem till mig för att sedan inhandla en massa mat så vi kunde slänga ihop något ätbart. Efter att vi hade ätit gick vi på stan och fick mina ärenden gjorda.

Först gick vi till hälsa och helhet där jag bokade min Helkroppsmassage som jag fick i present kort av Myte i studentpresent. Så massagebänken väntar på mig nästa onsdag, perfekt för då har jag jobbat hela dagen och då kommer jag nog njuta extra mycket :)

Nästa ärende var att boka en sminkning på Make up store som jag har velat göra JÄTTElänge, så nu när tog jag äntligen mig i kragen och bokade en tid. Tid fick jag redan nästa måndag, perfekt! ju snabbare desstu  bättre.

Det kommer bli en toppenvecka, båda sminkning och massage på samma vecka!

Nej nu får jag nog gå ner i köket och hjälpa till med maten tror jag, jag kan ju inte smita iväg hela för att blogga.

Enda bilden som togs undergårdagen. Men här satt vi iallafallm på stranden med en glass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0