En sådan dag...

Jaha då sitter man här igen. Fast istället för att sitta hemma i stan som jag brukar så sitter jag i min fasters hus i Åhus. Jag är nämligen något så roligt som kattjakt samt husvakt, jippiiiie!! eller inte kanske.
Det är en sådan dag då jag är trött i kroppen efter en dags arbete samt att mitt hjärta gör ont av längtan. Men vad ska man göra, iband är det väl bara att bita ihop och gilla läget har jag hört?Även om det inte alltid är det enklaste.

Men nu när man ändå sitter här själv ikväll ska jag passa på att klistra ihop och skriva fina tackkort till dem som besökte min student osv. Sedan tänker jag slänga ihop lite tröstmackor och kura ihop med i en filt och läsa Stig Larssons sista bok i Milleniumserien, har inte långt kvar nu och det är så spännande att jag inte ens egentligen förstår hur jag kan sitta här och skriva...

Så hopp nufår jag nog sluta för jag tänker ta tag i den här kvällen och göra något bra utav den :)

det som förövrigt är tråkigt är att inte skriva på sin vanliga dator för nu kan jag inte ladda upp någon rolig bild, så ni får klara er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0