En månad kvar

Idag är det en månad tills jag står där vid Umeå univeristet och inser att just denna dag ska jag faktiskt börja plugga på riktigt. Sjukt härligt, men shit vad tiden går fort!
Hur ska allt hinnas med och vart ska man göra av alla nedrpackade saker så länge och hur mycket saker har inte jag att sortera hemma i Blentarp? Man blir trött bara man tänker på det.

Ska hem till Blentarp i dag igen faktiskt, denna gång för att stanna där tills söndag. Åker ner tillsammans med mamma och systern, de har ändå varit här i stan idag så jag åker med dem nu.
Sen imorgon kommer Myte också ner, han kunde inte följa med ikväll pga han jobbar i natt.

Kalaset i går var trevligt, dock kom vi hem senare än tänkt men det kan man stå ut med. Tog bilder som ni ska få se så fort jag har tagit tillbaka kamerans sladd till datorn, håll ut. Bilder från veckan kommer ska ni få se :)

Nej nu ska jag packa klart till min minitripp till hemmet och sen ska jag fortsätta flyttpacka tills mamma hämtar upp mig och alla saker.

Ha det bra gott folk.

Kommentarer
Postat av: ÅLEN!

Tiden går för fort vill jag påstå! Usch vad jag kommer sakna dig... Och Myte med på ett hörn ;)

2009-08-01 @ 21:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0