En bra dag

Nu sitter jag och äter frukost, supergod för övrigt.
Sedan ska jag till jobbet för att göra min plikt i sådär fyra timmar. När passet är slut möter Myte upp mig i stan och sen ska vi gå och titta på skor och kanske lite annat :) Mys.

Efter det åker vi hem till honom för att träffa en del till av hans släkt. Väl där blri det nog grillning och andra trevligheter antar jag :)
Men framåm kvällen smiter vi iväg igen för då är det bio inne i stan med Asin som väntar. Det är så klart den sista Harry Potter filmen vi ska se. Alla säger att den inte är så bra som man tyckte boken var, men vi får väl se vad just VI tycker.
Se den måste vi göra!

Nej nu ska jag slänga i mig resten av maten och sticka iväg!
Ha en bra dag.
                                       

Kommentarer
Postat av: Maja

Shit alltså, alla var verkligen på bio igår! Eller på hemmakväll åtminstone, för o handla godis eller hyra film ;)

2009-07-27 @ 16:06:13
URL: http://majalinnea.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0